Friday, February 3, 2012

Oeh, vahele uitmõtteid. Taas ja taas taban ma ennast mõttelt: ma vihkan säästupirne! Mis sääst see ka on, kui ökoloogiline jalajälg on üüratu, lugeda nende valgel ei taha ning selle külmaga ei aita need ka tuba hubaselt soojemaks teha. Krrrrr! Kuidas krt on võimalik, et meil enam "väike küttekehi" lambi sisse keeramiseks ei müüda.

Ja siis on siin külm. Täiesti ebameeldivalt külm minu pisikeste varvaste jaoks. Nädalavahetuse ilmateade lubab ka sellist ilma, et ükski endast lugupidav inimene ei tule nendel päevadel teki alt väljagi. Täna õhtul tuleb hunnik raamatuid voodi kõrvale tõsta (help! ma pean seda hunnikut alles otsima hakkama ja kui ma sellega hakkama ei saa, siis vaatan ma õnnetu näoga, kuidas laps Brisingrit neelab... niuts...), kolmeks päevaks söök valmis teha ning siis maanduda kuhugi nende tekkida alla. (ok, pikavaja dama on ootel... aga midagi eestikeelset oleks vaja)

Hmm, küpsiseid peaks ka tegema!

No comments: