Wednesday, February 8, 2012

"Kallis, kas ma võiksin..?"
"Mida?"
"Teha kaks võileiba?"
"Aga loomulikult. Millest selline küsimus?"
"Ühe neist tsüaniidiga?"
"Ma võtan teise."
"Ja teise arseeniga."
"Oled sa hulluks läinud!?"
"ei..., enda arust mitte."
"Siis ei või!"
"Oh! Sa siis lubad?"
"Mida?"
"Koduloomi!"
"Ma ei mõista, millest sa räägid!"
"Mäletad, kui ma mullu tahtsin hamstrit, siis sa ei lubanud. "Nad haisevad," ütlesid sa tookord. Ja kui ma tunamullu rääkisin koerast ei lubanud sa taas. Ja kasside vastu oled sa allergiline, seda ma mäletan ka."
"On sul palavik? On sul väga halb olla?"
"Ei..."
"Ma kutsun arsti! Oota!"
"aga keldris on rotid..."

3 comments:

miira said...

Mina, kes ma ei tea arrrmaštusest mudagi... aga, sorry, sõbrad, tuli selline lembe hetk...

Kadri said...

Räägid Sa oma isiklikust kogemusest :P

miira said...

Millisest? Oot, kui ma viimati vaatasin, kuulusin ma klassifikatsiooni alla "igavad vanatüdrukud, kes mingisuguse soovunelma põhjal pole endale veel kassi võtnud"... aa sealjuures... see ei pruugigi nii halb klassifikatsioon olla...