Wednesday, February 22, 2012

Nii! Selgunud on võitjad menüü osas
* improvisatsioon lihaleivaga (ma ei tea ise ka veel, mis täpselt välja tuleb aga ju midagi tuleb)
* kartuli-porgandi-kaalika korvikesed singi ja salatiga
* täidetud kartulid
* minipizza (on hetkel veel kahtluse all)
* () <- seal on miski, mis ehk tuleb, kui kõik hästi läheb...
* biskviittaigna maius
* puuviljavardad
* kringel? <- eriti ei viitsi, aga millal siis veel, eksole...

Hmm, minul saab igatahes köögis huvitav olema ning karta on, et ka lapse sunnin rabelema (võite talle lastekaitse numbrit jagada). Päevale kohaselt püüan asju serveerida kui mitte otseselt suupiste formaadis, siis vähemasti väikese taldriku pealt tarbitavana. :P Pagan, see on tegelikult paras väljakutse. Ausalt, noh. Eriti lahe oleks, kui kellelgi fotoaparaat kaasas oleks (võimalik, et miski sellest kompotist vääriks pildistamist enne tarbimist)...

9 comments:

miira said...

p.s. ma saan aru küll, et tegelikult peaks võitjate seas olema ka midagi kilust (isegi mõte on olemas)... aaga see tähendab, et keegi (mitte mina) peag selle ära ka sööma...

Maarja said...

Mina olen kuulnud, et lihaleiva sarnaselt tehakse ka kiluleiba (ehk siis leib, kuhu sisse kilu küpsetatud). Muidugi kui sulle endale see peale ei lähe, siis oleks tobe ka küpsetada. :P

Maarja said...

Ahjaa, seda unustasin mainida, et menüü kõlab väga hästi. :) Ära siis üle pinguta! Muidu vajud õhtuks magama ja ei saagi pidu nautida... (delegeeri kasvõi mõni neist asjadest mulle)

miira said...

Lihaleiva juures arvestan ma ka sinuga ( see on juba varem selge)... aga kiluga on puht teoreetiline küsimus, et paljud seda söövad? Noh, et kui üle jääb, kas siis leidub keegi, kellele pähe määrida saab? :P (aga leiva sisse ma teda seekord ei paneks... või noh, niivõrd kuivõrd...)

miira said...

Aa ülepingutamisega on nii, et osa asju saavad juba täna ette valmistatud ja siis palju asju homme ning reedel on ka ahi töös. :P Ehk pidutseda kavatsen ma mõnuga. Muide, kui sa tahad, siis võid küpsetada küll. :P (kasuta fantaasiat) Delegeerida ei saa midagi, sest iga nimetus on puhas improvisatsioon ja mängimine ja ma pean olema valmis poole pealt hobuseid vahetama, et maitset päästa...

Maarja said...

Mina ja Lauri oleme mõlemad suured kilusõbrad, aga muidugi saame ka hilja hakkama. :P

Maarja said...

ptüi, ilma, mitte hilja

Maarja said...

Nii, mul on ka nüüd plaan olemas. Tuleb ricotta-jäätis ja beseed (hea variant nii munavalged kui ka -kollased ära kasutada :P).

miira said...

Ma tean ühte üheteistaastast, kes besee peale lakke hüppab rõõmust. :P