Sunday, February 12, 2012

Mõtted on mõtted. Nad ei pea olema just head selleks, et neid endaga kaasas kanda. Ja nad ei pea olema iseenesest halvad tekitamaks sitamaitset. Mõtted on lihtsalt mõtted. Postpohmaka letargiast äratav teadmine - ma ei usu enam armastuse võimalikkusesse. Veider, aga see mõte hakkas mind närima. Ja mulle ei meeldi selle mõttega kaasas käia. Ok, nüüd tööle, phapäev on liiga ilus selleks, et seda ebamugavate (olgugi tõeste) teadmistega mürgitama hakata.

Aga üritus oli lahe. Muide, teine mõte, märksa meeldivam kui eelmine: inimestel võiks sünnipäevi olla rohkem kui kord aastas.

7 comments:

Pihel said...

Kadri sünnipäeva võiksime küll edaspidi vähemalt iga kahe kuu tagant tähistama hakata.

Kadri said...

Ainult kahe kuu tagant? Ma mõtlesin, et igakuine üritus oleks ikka parem variant.

miira said...

Jap, ma pooldaks ka igakuist varianti. Aga noh, kui ei saa, kannataks ka üle kuu välja.

Maarja said...

Minul oleks hoopis teistpidi mõte - miks peab peo pidamiseks tingimata kellelgi sünnipäev olema? :P

miira said...

Ühesõnaga, lepime nüüd nii kokku, et sel nädalal ma ei maga ja raban hullumoodi kirjutada, siis koristan toa ära ja kutsun teid kõiki külla. Söögid minu poolt, joogid tuleb kaasa võtta... Ai, krt, siis on ju see vabariigi aastapäev ja te panete kindlasti kõik linnast ajama? Kui ei paneks, siis korraldaks... aa kui ää lähete, siis korraldab natuke hiljem :P Aga kõik peab algama koristamisest ja hetkel mul selleks aega ei jagu, kahjuks...

Kadri said...

Sel nädalavahetusel ei ole veel Eesti Vabariigi aastapäeva... Ja koristamisega on nii, et lähtu perekonnaseaduse §-st 114, mis ütleb, et kuni laps elab koos oma vanematega ja need teda kasvatavad või ülal peavad, on ta kohustatud oma võimetele ja võimalustele vastaval viisil vanemaid koduses majapidamises abistama :)

Anonymous said...

Usk pole teadmine - nii et - veel pole kadund kõik. Minu kõige kirglikum suhe oli eas 35-40. Ö.