Monday, March 31, 2008

Vahel, nagu täna, ma nuputan, kuidas inimesed suudavad mahutada end selle 24h sisse ööpäevas? Mina igal juhul ei oska seda veel kuigi veenvalt. Ehh, maiteagi, mida tegema peaks... Ühest küljest oleks ülimalt normaalne ja asjalik idee panna mingi bridžiõhtutest pausi peale. Annaks meeldivalt juurde ühe õhtu lapsega tegelemiseks. Jääks üks päev nädalasse vähem, mil peab taas mitme päeva nõusid töölt minnes pesema. Teisalt - ma ei taha ju!

Ja siis ma istun siin nagu loll ja otsin pääseteid. No ma ei leia neid. Kaaluga tuleks natuke aktiivsemalt tegelema hakata ja ma, loll, lubasin nüüd jooksmas käima hakata... Oleks see vaid nii lihtne!

Ja kodu vajab hädasti koristamist ja... ja mina vajan aega. Kust te võtate selle aja? Päev otsa tööl, siis bridž, siis majapidamine ja ausalt, tahaks, et mu laps ikka ka saaks oma osa emaga suhtlemisest kätte...

No ma veel mõtlen, mida ja kuidas aga mingi lahendi peab leidma...

6 comments:

Maarja said...

Aga võta asja positiivsest küljest - vähemalt pole sul vaja ajakavasse lisaks veel kooli toppida? :P

miira said...

Seda ma ju küsinge, et kust, ntx sina, selle aja leiad? (küsib tüdruk, kellel on oma lorususe tõttu täna veel terve mägi tööd teha)

Maarja said...
This comment has been removed by the author.
Maarja said...

Noh, mul pole last...
Ja ega mul polegi aega tegelikult. ;) Lihtsalt väiksest peale harjunud sellega, et on kool, siis on hunnik hobisid (nüüd on töö ka juures) ja kodus olemine on nõrkadele. :)

Andre said...

Blogi kirjutamine annab muidugi kõvasti aega juurde :p

miira said...

blogi kirjutamine võimaldab probleemid trükkimisekiirusega läbi mõelda, samal ajal "suhelda" ja vahel isegi diskuteerida inimestega... seega ta isegi annab aega juurde ;) Pealegi on ta eluliselt oluline nagu õhk ja toit (ja seeläbi töö) ja bridž ja veel nii mõnigi asi...