Thursday, April 3, 2008

Tõeline "ekspertpakkumine" eilsest.

Haarasin lehe kätte, sorteerisin laiali, lugesin punktid üle: 4432 jaotus ja 17p. Nonii, enamasti on siis partneril mingi kõnts käes... EI, ta avas 1D! Kerge õhin, et lõpuks ometi hakkab midagi slämmi suunas paistma. Ok, 1D-1H-1NT...

Vaatasin oma lehte, klappi pole (ok, võimalik, et 5-3 ruutu siiski on). Kaalusin pikalt, kas hakata slämmi otsima või mitte. 2C oleks ju veel hea võimalus uurida, kas ta on päris miinimum või mitte... Aga samas, kui ta mulle 2H vastaks ja ma siis 3NT ütlen, kas ma saan kindel olla, et see 4H ei parandata? (Tal võib ju olla "äärmiselt ebaühtlane" leht - ehk 5332). Okei, punkte jääb ikkagi väheks, ei hakka otsima - PASS.

...ja minu kallis partner mängis 1NT umbes kolmekümne punktiga. Ma isegi lubasin tal selle peale alt mängida aga kardetavasti oleks sellise jõuga 1NT altmängimine pea sama võimatu kui 6NT välja mängimine (mis oli võimatu).

No comments: