Tuesday, March 13, 2012

Väike nukitsamees vedeleb diivanil ja teeb ainult "nämm-nämm" ning nõuab uut raamatut (APPI!). No hea küll, eks ma siis asun taas riiulit voodile tühjendama... Ilmselgelt oli Jonathan Stroudi "Oru kangelased" liiga lühike raamat. Phähh, isegi kahte päeva ei kulunud päriselt. Aga kuna tegemist on raamatuga, mis mul endal veel läbi lugemata ja laps hirmasti nüüd soovitab, siis tegin talle hoopis kiusliku ettepaneku: kirjuta arvustus. Ma vaatan kirjavead üle ja kui normaalne saab, siis viskame hirvelossi... (noh, teate, tegelikult, tüdruku kohta, kes on keeltes ülinõrk (või nii ta arvab), on ta neis ikka täitsa hea) Kirjutamine võiks ju paar tundi ta aega kulutada ning mulle mõtlemiseks lisaaja anda (lootus sureb viimasena)

5 comments:

Ray D. Noper said...

http://www.dcc.ttu.ee/andri/SFBooks/getrets.asp?raamat=57635

Ja kui juba Stroud, siis http://www.dcc.ttu.ee/andri/SFBooks/convert.asp?sari=2784 on umbes sellele vanuserühmale ehk sobiv...

miira said...

Hmm, Jonathan Strange'i lugemisega peaks ise alustama... Ja samal ajal lapsele samarkandi ette söötma... (seda oli jube lihtne reklaamida, kui baasi esimesed kaks postitust võrdlesid raamatut kord Potteriga ja kord müüdisarjaga - mõlemad Marie lemmikute hulgas täna)

Maarja said...

Kui vaja, siis Jonathan Strange'i raamatud on mul kodus kenasti olemas. Ma ise päris vaimustusse ei sattunud, aga üsna omapärane sari.

Ray D. Noper said...

Ütleks ühte asja ainult...
http://en.wikipedia.org/wiki/Jonathan_strange#Awards_and_nominations

miira said...

Kusjuures, kui päris aus olla, siis mul endal kripeldab juba jupimat aega pool-psühhedeelilise ulme suunas (ubiku reklaamid tiksuvad silme ees ja unistan androididest... elektrilammastest rääkimata)... Aga isegi kui ma leiaksin kuskilt mõne Dicki raamatu, siis ma kardan et inglise keeles ma seda lugeda ei oskaks... niuts... (äsjaloetud 1984 ei lappinud žanriauku...)