Monday, March 12, 2012

Üritasin mingil hetkel endale baasi kasutajat teha, kuid ebaõnnestunult. Noh, nende peamine argument, mida nad lehel jagavad viitab tõsiasjale, et kui kasutaja ei ole aktiveeritud, siis järelikult ei sobinud minu poolt valitud alias nende kasutajanimede reeglitega. Samas üritasin ma täiesti tulutult leida konkreetset ja selget reeglistikku: millised aliased siis sobivad? Nad nõuavad, et alias alluks nime kirjutamise reeglitele!? Mida kuradit see tähendab? Ok, ta ei lasknud salvestadagi enne kui oli kirjas kaks suure algustähega sõna (nagu eesnimi ja perekonnanimi) aga edasi? Kui ma tahan aliast, siis ma ilmselgelt ei taha oma nime. Ja sama ilmselgelt ei taha ma kasutada ühtegi nime, mis võib reaalselt eksisteerida (et mitte segadust tekitada). Järelikult???

Järelikult tuleb idee baasist hetkel lihtsalt perse saata (kuni nad kuskil seda silmaga nähtavalt kirjutavad, millised aliased sobivad ja milline on see salapärane "poliitika") ja rahulikult firvelossis elada. Noh, seal elan ma nii ehk naa, oleks lihtsalt tahtnud, et eksisteerib võimalus aeg ajalt külas käia... (neil on seal nii koledaid kommentaare mõne mu lemmikraamatu kohta, et kisub ju kaklema)... aga ma saan aru, kui nad ei taha teisi oma hoovile kaklema. Lihtsaim võimalus selleks? Teeme registreerimise ülikummaliseks, tagasisidet kasutaja aktiveerimise kohta ei anna, valitud parooli või kasutajatunnust igaks juhuks meilile ei saada (kuigi aadressi nad nõuavad) ja üldse vaatame mingi kirjutamata "poliitika" ja kärbatanud õunte pealt, kas kõlbab või mitte...

Lahe - see on juba päris mitmes üsna tige blogipostitus. Aga ma püüan end parandada ja mingil hetkel ikka natuke ka ilusamaid asju kirjutada. Ausalt!

No comments: