Friday, March 9, 2012

Nüüd tean ma kõike kirvega pääsukeste püüdmisest. Huhh, täiesti kohutav suhtlus erinevate kirjutamiseks mõeldud programmidega ja nendega kokkusobimatute formaatidega. Kujutage ette, et te hakkate kirjutama faili OpenOffice abil ja salvestate selle... .doc, et oleks avatav igal pool. Ja siis järgmised modifikatsioonid teete näritud õunakese Pages abil ja ekspordite selle... üllatus-üllatus .doc. Ja siis osade lõikude kirjutamiseks kasutate bloggeri drafti ja osa saadate endale meiliga ja kõik see pakitakse kokku taas windows masina OpenOffice abil ning salvestatakse.... no ikka .doc.

Prr, nüüd on kuskil mingi kala toimunud ja mingid seaded on end ise muutunud. Tillukesed irriteerivad jamad, mida ta ootamatult hakkab tegema teisiti kui tahaks. Huhh, ma istusin eile õhtul kolm tundi menüüdes sorteerides, erinevaid korrektoreid seadistades, help-failides... niuts! Ja tulemus? Tulemus on selline, et ma nüüd tean: mul pole endiselt õrnemat aimu, kuidas kurat ma saaksin asja taas normaalselt tööle (võimalik, et uue faili tegemine ja data copy-paste (läbi notepadi) töötaks <- kui see pole kirvega pääsukese püüdmine, siis ma võin teile veel teisegi variandi välja pakkuda: kirjutad kogu teksti, mis plaanis ära, vaatad üle autokorrektuuri seaded (võtad kõik võimaliku maha), jooksutad autocorrect selected ja siis manuaalselt muudad tagasi need muudatused, mida ta siiski sinult luba küsimata ülearu tegi (pidage meeles - kõik linnukesed autocorrectis on maha võetud... ja ta mõtleb ikkagi üle)...

Pfff... ma tahan nii vähe, aga ma tahan, et see vähene töötaks viisakalt. Huhh, huvitav, palju mul kannatust on? Mitu tundi ma olen valmis kulutama selleks, et leida üles vajadusi rahuldavad seaded (mis varem töötasid vabatahtlikult ja iseenesest automaatselt õigesti)?

Teisisõnu: juhe on koos...

No comments: