Wednesday, November 9, 2011

Uskumatult keeruline oli leida (vähemalt) kahte inimest, kes viitsiksid lugeda. Huvitav, kas siin jookseb mingi eestlaslik joon, et tahaks aga nagu ei taha küsida ? Või olingi ma inimesed ära hirmutanud kuidagi? Hmhh, no ok, pika vindumise peale ja isikliku küsimisega õnnestus siiski nappidega (nelja päevaga) leida kaks õnnetukest, kes saavad... ma ei teagi, mida täpselt teha...

Ma armastan oma blogi ja ma vihkan oma blogi. Nii veider kui see (mulle endale) ka ei tundu. Teisalt ongi raske vihata midagi, mis külmaks jätaks... ehh, pagan, kaine peaga annab ka sassis olla...

Aga hoopis teisest ooperist. Järgmine nädal algab Tartu võistkondlik. Ega kellelgi ole tiimi, millest täpselt üks käsi puudu on? Ma olen tol ajal nimelt partneri ja tiimita praeguse päikese valgel. Oeh, sorry, vale meedium taaskord küsimuse jaoks, millele vastust ka tahaks, aga muud meediumid ei kipu ka kuidagi paremaid või kõlavamaid vastuseid andma.

1 comment:

miira said...

Ootamatult tekkis tiim! Pole paha, ma ütleks.