Tuesday, April 10, 2007

Vaatasin just, et mu blogi kipub minema sama rada, mis ikka... Viimastel aegadel on toon pisut pessimistlikuks kustunud. Muhv leidis endale väljundi, sai tunde, et äkki niimoodi keegi loeb. Keegi peale tema enda. Keegi, kes võiks pooliku torditüki ninaalla visata. Ausalt, ei saanud kergem. Peaks selle teiste piinamise ää lõpetama ja siia selle blogi punkti panema. Võibolla lausa kõik eelneva ära kustutama.

Paljukest neid siit läbi lendajaid ikka on. Alla kümne, ma arvan. Seega pole kaotus ka liiga suur, kui mingi paar protsenti lugejatest leiaks, et ära kustuta... selle 0,3 häälega ei saa ma seda isegi teada.

Ok, tõmban end nüüd diivanile rulli ja hakkan käppa imema. Head aega!

4 comments:

Ray D. Noper said...

a sa pane kaunter juurde, saad teada, palju inemesi läbi käib päävas :)

ja nagunii pole mõtet kustutada, mis korra internetti lahti on pääsenud, ei seda enam kinni püüa... päriselt ka.

miira said...

ma ei oska lugejat lisada... ja sina ju ka külla tulla ei viitsi... Või tuled kunagi?

Ray D. Noper said...

egas mul see nii lihtne plegi, päeval paariks tunniks ehk ainult saaks, aga siis sina tööl või kusagil ka, eksole...

miira said...

18.aprill olen päeval kodus... kuni kolmveerand viieni. Aga jah, hetkel setise päeva jutti tööl... ok 17.aprilli pärastlõunal olen ka ning pärast seda peab vist jah vaba aega planeerima oktoobrisse... :S