Tuesday, January 30, 2007

Aju on paks ja silmad vajuvad jõuetult kinni Peaks juhmi pilguga teleka ette naalduma ning ootama uneaega... Jah, ma küll otsustasin, et minust saab veel kunagi inimene. Ise ma tahtsin tubliks hakata ja minna ning minna seda rada, mis viiks lõpuks välja hästi mängiva minuni.

Ega ma ju tegelikult ei nurisegi. Hoopis hea meel on. Hea on ise tunnetada enda arengut. Hea on tabada hetki, mil mõistus töötab loogiliselt, mitte enam pelgalt tunnetuse pealt nagu varem. Muidugi sai eilegi õhtul parajat jama tehtud aga see kõik võiks ju mõistetav olla ning ise ma selle pärast pahane ei ole. Pigem on hea meel kõigi nende jamade pärast, mis tuvastatud sai... siit tuleb teha järeldusi ja siis edasi astuda.

Aga... Ah, et mis aga siin ikka olla saab? Noh, vaadake, mul on siiani olnud partnerid, kes pakuvad ja mängivad minust kõvasti paremini. Nüüd ei ole! Nüüd on pigem võrdne kuju mul vastas. Ja mina olen uues süsteemis ning kogu see kupatus teeb hetkeks veidi ebakindlaks. Esiteks, kuidas ma peaksin oma vigadest õigeid järeldusi tegema, kui pole kedagi, kes need kohadki kätte näitaks? Kuidas ma saan partnerit suunata, kui mulle mingis situatsioonis tundub, et Loogika jookseb pisut teist rada kui meie pakkumised antud hetkel? Eriti, kui ma ei suuda seda tobedat süsteemi veel isegi kuidagi hoomata? Ei ole veel seda mõnusat tunnet, et võtad kaardid ja näed oma teise ringi pakkumist. Aga küll see ka tuleb! Kus ta pääseb. Eriti, kui leidub lahedaid tarku sõpru, kelle abile võib alati loota (kõiges. mis selle mänguga kaudseltki seotud on).

Jagasime täna partneriga pakkumisi ükshaaval läbi, et mis miks, millal ja kuidas pakkuda ja kus ja kui palju saab valetada, et asi ikka veel kontrolli alt ei väljuks (nagu juba aimata võte läks eilegi õhtul pakkumine päris mitmel korral ikka väga untsu). Aga kuna ma eile õhtul koju jõudes loomulikult pidin veel paar tundi uudistama seda raamatut, mis mulle nina alla pisteti, siis olin ma juba hommikul läbi... ning nüüd küll selili teleka ette ja palun vähemalt pool tundi mitte rääkida ühestki pakkumisest, jaotusest ega squeezist.

Njahh, see aeg saigi juba puhatud. Noh, kellel on ideid, et midagi veel paremaks muuta? :)

No comments: