Tuesday, January 23, 2007

14/22 ;)

Täna päeval ütles mu partner, et ta on nii väsinud, et ega eriti mängida jaksa. Njahh, tema on liiga väsinud ning mina ei tunne süsteemi. Naersin talle siis, et meil jääb üle loota, et pahad, nähes endi vastas kahte tütarlast, kaotavad valvsuse ning hakkavad eksima. Tundub, et see töötas!

Jälle siis üks õhtu, mida saab fantastiliste kilda liigitada! Ääretult meeldiv partner. Isegi üks 100%!!! (tõsi kokku oli ikkagi 46,…) Tohutult õpetlik. Edasi tuleb läbi mõelda ja arutada need kohad pakkumises, mis untsu läksid… uskuge, neid oli palju. Ennekõike seotud vahelepakkumistega ning võistlemisega, kuid mina lendasin korra orki ka 1C avanguga. Oh, ma olin ikka hädas. Kuidas ma oleksin pidanud näitama oma lehte, millega kui suurt jõudu luban, palju mu partneril siis ikkagi on, jne….

Aga ma ei saa, ma lihtsalt pean õitsema ka veidi. Avastasin täna paari koha peal, et õpetussõnadest on ikka kasu ka. Polegi vist päris õige kohuke! Njahh, eks paar õhtut eksperdiga lauas, teeks muidugi igaühest parema mängija. Päris mitme koha peal hakkas kelluke helisema, et selle või teise asja eest sain ma näiteks läinud nädalal pragada. Appi kui hea tunne see oli! Oh, et neid võimalusi eksperdi käest õppida ikka veel tuleks. Nii võib minust ju veel inimenegi saada…

Teine seik, mis mulle tohutult hea enesetunde süstis: ma lugesin lehte! Saate aru: mina! Mina tõesti panin ühel hetkel jaotuse enda jaoks paika. Mitte küll liiga tihti, kuid siiski meeldivalt sageli. Kogu aeg oli üks virr-varr. Mast haaval suudad lugeda aga nii palju kokku ei vii, et mida tal siis olla ei saa või saab, kui on selliselt jaotunud paar masti. Eelmisel nädalal sain sõbralt paar head näpunäidet. Mõtlesin selle üle paar tundi, proovisin eraldada oma ajus sellise nurga, mis suudaks lehe kokku viia. Teoreetik nagu ma olen, peab mul ka selle jaoks süsteem olema. Istusin siis arvuti taha ja mängisin. Täiesti teadlikult ning endaga valjul häälel rääkides tegin igast liigutusest järelduse lehe kohta. Istusin mõne jaotuse juures ikka vast ligi pool tundi, kuid ühtegi käiku enne ei teinud kui olin mõelnud eelneva info läbi… Kaks päeva möllasin nii, et aju oli paks. Ja sellel oli tulemus! Nüüd on see põhi olemas ning ma suutsin lauas (!), kus tempo ja pinge on teine, lugeda lihtsamad jaotused välja! Hea motivatsiooniallikas, et mölla edasi! Tõsi, selle tagajärjel tekkis küsitava väärtusega tulemusi (hea näide oli üks 3NT, mille võtsime neljata! aga arvake ära, kas me panime kontra)…, mis omakorda viib taas selle võistleva pakkumise ning vahelepakkumiste juurde…

Aga aitab nüüd jahumisest! Lähen ja panen parem kirja need asjad, mida lähipäevadel partneriga arutama peaks hakkama…

Ah jaa. Tänase päeva teema: B.Alver “Tore”

No comments: