Friday, August 22, 2008

Inimesed tänaval räägivad, et mees peab tegema, mis... Nujah, oleks siis nii, et ainult mehed. Paraku, mida päev edasi, seda selgemaks saab asjaolu, et ega naisedki pääse oma tegemiste, oma olemuse eest. Nii ma siis võtsingi südame rindu ja hõikasin eelmisel nädalal välja: kole ja tark (ei naera liiga valjuhäälselt) olemise asemel tuleb hakata ilusaks ja lolliks.

Esmapilgul tundus, et lolliks saamine on kordades lihtsam ilus olemisest. On täiesti uskumatu, mil määral varuvad inimesed igakuiselt aega hooldamaks oma küüsi või juukseid või... Nojah, siis sisenedes suvalisse salongi, istud ja ootad oma aega. Diivani kõrval on hunnik ajakirju. Võtad esimese- ja sulged kiiremini kui avasid. Järgmine - krt, samasugune idiootsus! Kolmanda juures tunned juba kuidas käed määrduvad kollaseks, neljandat ei julge enam puudutadagi. Ausalt, kas keegi tõesti suudab midagi taolist vaadata? Ja tunda oma aega asjalikult, no vähemalt meeldivalt, sisustatuna... Hmm, vahest olen ma ise küündimatu? No näete, mida ma teile rääkisin, piisab vaid taustsüsteemi vahetusest ning idioot ma olengi.

Nujah, selleks, et korralikult tibitsema hakata, tuleks esmalt ajada väline formaat paar numbrit pisemaks, seejärel läheneda teaduslikult ilutööstuse põhimõtetele. Võtta omaks usk rõveda krohvikihi kaunidusest ning süvendada endale, et moes on ilusad riided (need kaks viimast on tõsised pähklid). Loomulikult tuleks teemasse investeerida summad, mis valjult lausumist ei kannata, kuid uskumus, et mingil hetkel tuleb appi kellegi teise rahakott, peaks ju olema piisav. Khmm, ja mis ma selle rahakotiga kaasaskäivaga peale hakkan (selle osa ajast, mis jääb väljaspoole keppi ja keeksi)? Hea küll, beib, ei mõtle nii palju!

Selle pisikese mõttearenduse peale hakkas Kadri (ei ütle, milline kuuest) mulle nädalavahetusel rääkima, millest mõtleb üks enesest lugupidav blondiin ning mil moel end väljendab (ausalt, Kadri, ma tunnen sulle kaasa, sest selline suhtlemine tütarlastega võib kaasa tuua eluaegseid psühhotraumasid). Tjahh, mul tuleb ikka kõvasti pingutada, igal rindel.

Kokkuvõte: saavutamaks harmoonilist kooskõla väljendiga "ilus aga loll" tuleks tööd teha nii kuradi palju, et lihtsam on vist loobuda. Nii palju püsivust mul siis ongi. Leides võimaluse muuta oma elukvaliteeti, lihtsalt loobun. Hmm, võibolla siiski mitte!

p.s. põhjused käesoleva mõttekäigu arendamiseks tulenevad "heasoovlikest" soovitustest, kuidas edukalt mehele saada, jättes sealjuures määramata tegeliku võtmeküsimuse: millisele mehele.

No comments: