Friday, September 21, 2007

Rumal olen. Ei, mitte, et mul midagi oma mõtlemisvõimele hetkel ette oleks heita aga enesehinnangule küll. Kolm päeva vahtisin Lauri messengerinime taga sõnumit, et ta pakub hard-core duble dummy ülesannet. Vaatasin jah aga näe, ei julgenud küsida, et oh, anna siia, ma vaatan ka kas saan jagu.

Täna oli ta siis selle koos lahendusega blogisse üles riputanud. Sujuvalt lugesin algusest ta torinat teemal, et inimesed on laisad ja ei viitsi lahendada ning ta nüüd paneb selle koos lahendiga üles. Õnneks oli lahend allpool ja sinna ma ei kerinud. Kribasin siis selle va jaotuse pastakaga paberile:

...........♠4
...........♥E87632
...........♦E875
...........♣95
♠ET853................♠K62
♥T.........................♥95
♦ÄT932................♦KS4
♣ST......................♣E8643
...........♠ÄS97
...........♥ÄKS4
...........♦6
...........♣ÄK72
avakäiguks trump. (leping on siis 6H)


Kõigepealt vahtisin niisama ülesandega tõtt. No oma pea viis minutit. No ei ole võimalik. Siis hakkas kuskilt mingi linnuke paistma (kolmanda ja neljanda risti ning teise trumbiringiga peab W minema viskama kolm kaarti ruutust-pajast, ehk emb-kumb mast saab neljandaks tihiks mängima). Tegin suitsupausi, et asja üle järele mõelda. Tagasi, harilik kätte ja mahaminevaid kaarte kriipsutama. Krt, no ei tule. Ma tean, et ma olen õige tee peal aga ikka elan oma elu keeruliseks. Damn! Ok, ma tean pointi ja seda, mis ma valesti lasin esimese hooga (suutsin kuidagi sidemed maha mängida mingiks variandiks) - mis sitasti, see uuesti.

Et siis avakäiguks trump, võtan kuningaga üle. Risti äss, kuningas, väike risti trumbile. Pisike pada tagasi ässale, viimane risti trumbile, ruutu minema. Et siis ruutu läks sinna, kus on viimane trump ja ta tuleb sellega tagasi. Nüüd soldat peale ja kui W paneb ruutu, siis emandaga üle, kui paja, siis viimasena pisike. Nüüd saan ma lihtsalt oma viimase tegija emmas-kummas mastis sisse kasseerida.

See oli siis minu mõte. Huvitav, kas see töötab ka või olen ma midagi kahe silma vahele jätnud? Ma lähen nüüd piilun, mismoodi Lauri vastuse annab. Aga hea on asi see, et tegelikult tean ainult mina, kas ma ka tegelikult higistasin umbes tunni selle jaotuse kallal ja sain lahenduse (kui see ikka on lahendus) või lugesin Lauri lahendust ja tahan nüüd tark välja paista. :P (vabandust, vahet pole, kuda ma lahenduseni jõudsin, kui ma ta siia panin, siis ju ma ikka tahan tark/targem, kui olen välja paista)

3 comments:

miira said...

Krt, vaatasin nüüd, mida Lauri tegi. Ma tegin ju ise ka nii mingil eelviimasel hetkel ja tundus, et lahenes. Sama seis pärast seitsmendat tihi ja mõlemat pidi lahenes...

Tegin suitsupausi vahele ning enam kuidagi ei klappinud. No ei saagi aru, mis või miks aga noh, võtsin uuesti algusest peale ja leidsin enda jaoks lihtsama lahendi. :P (kui see ikka klapib, endal jooksis aju nii kokku, et kontrollida enam küll ei jõua)

Lauri said...

peaks vist klappima: peale seitset tihi on sul peal seis:
♠-
♥E87
♦E87
♣-

♠S97
♥ÄS4
♦-
♣-

ja kui vastane ei käi trumpi, saad asjad lahti peksta ja kui käib, siis tekib sunniseis

miira said...

Ehk siis tunne, et tont teab, kas ikka sai õige, tulenes pelgalt sellest, et kui ma siis nägin seda teed, tundus kummaline, et ta nii lihtsalt sundi jääb (mitte, et see minu jaoks lihtne oleks olnud - aga ma suudan ikka veel olla veendunud, et no kamoon, kui mina selle üldse välja mõtlen, siis peab see elementaarne olema :$).

Ei saa väita, et mu enesehinnang liiga madal oleks, pigem olen umbusklik. :P