Thursday, December 6, 2012

Olgu siis vahepeal siin ka märk maas. Esimesed, ilusamad, uudised sisaldavad seda, et uue töökoha paanika on nüüd maas. Seltskond on lahe, bussid liiguvad nii hästi kui võimalik ja homme on pealegi vaba päev. Ehh, elu on lill!

Teisalt lõpetas mu pesumasin koostöölepingu ning nüüdsest on meil jälle majas pesumasin M33 (ja alles testimisel olev mudel M12). Iseenesest see mind väga ei morjenda. Eksisteerib ju lõppeks täiesti tõenäosus, et ma teksade ja tekikottide jaoks leian kuskilt mõne tuttava pesumasina, mis neid peseb ja tsentrifuugib samal ajal kui mina diivanil kohvi joon ja niisama lollu möla ajan. Ohakas on ju ka lill! (Ilus lill, pealegi!)

Aga siis see julmem ja õnnetum seik - pool nägu tõmbas tänaseks õhtuks paiste. Ja minu esimene vaba päev, selle asemel, et kodus lebotada, koristada, kududa ja kirjutada, saan ma minna ja otsida linna pealt hambaarsti, kes tahaks tegeleda mu... ma ei tea, millega - "hammastega" oleks ilmselge liialdus ja ilustus selle surnuaia elanike kohta. Ja sinna panen ma kogu oma raha (ja isegi mitte vaba raha). Ja ma kardan hambaarsti! Oeh, nüüd ma vajan küll sõpra. Ma kardan, ma kardan, ma kardan... Ja ma ei taha raekojaplatsi polikliinikusse minna, sest seal saab sõimata (vähemalt minusugune argpüks ja minu hammastega). Ja mul ei ole oma hambaarsti. Ja ma ei tea, kuhu minna ja kus võiks saada löögile, sest järgmine vaba päev tuleb järgmisel kolmapäeval (pühapäeva pole vist mõtet mainidagi) ja ma ei saa ju paistes näoga tööl olla. Ja ma kardan, et nad teevad haiget (kindlasti teevad ka - mingeid muistse vabadusvõitluse aegseid varemejupikesi on vaja välja opereerida). Mis see siis on? Karuputk? iga kord, kui päike välja hakkab tulema, lööb ihu hulluksajavaid ville täis? See pole isegi ilus mitte!

7 comments:

miira said...

Persse! Ma ju ei julge! Ja ma ei tea, mida teha...

Pihel said...

Me Indrekuga käime Näituse tn E-Hambaravis. Seal keegi pahandama kindlasti ei hakka, väga sõbralik rahvas on ja tavaliselt saab päris kiiresti löögile ka. Iseasi, et raha võtavad palju, aga nii on vist paraku igal pool :S Igatahes jõudu ja meelekindlust! Haiget minu meelest hambaarstid tänapäeval naljalt ei tee, soovi korral süstitakse isegi pisikeste aukude parandamiseks valuvaigistit. Ja siis on pärast naljakas katsetada näiteks valge šokolaadi söömist, mis maitseb täpselt nagu tükk plastmassi.

Maarja said...

Minu hambaarst on Stomeris, TÜ raamatukogu vastas (telefoninumbri leiab nende kodulehelt stomer.ee). Sealt on ka ainult meeldivad kogemused - pärast tuimestavat süsti valu ei tunne (nagu Pihelgi kirjutab) ja kõik töötajad on hästi sõbralikud. Võta ikka julgus kokku ja mine!

miira said...

Täna hommikupoolikul siinsete kommentaaride alusel avasin esmalt E-Hambaravi kodulehe ja... Ja hakkasin paanikas nutma pelgalt selle peale, et neil oli pealehel pilt, kus tädi sorgib oradega onu suus. Paanika! Aga ma ju teadsin, et sellest pole abi. Seega sulgus see leht kiirelt ning kui suurem paanika mööda sai, avasin Stomeri lehe. Tõsi, ka neil on kodukal pildid kabinetist (mis muud olla saakski!?), kuid vähemasti polnud nii otsest visualisatsiooni, seega sai neile helistatud. Ja sain ka täna löögile ja antibiootikumid peale ja esmaspäeval läheb see juurikas väljalõikamisele. Arvate, et mu korteris on paanikaosakond? Arvate õigesti. Samas, nüüd on algus tehtud ja ma tean, et ma põnnama ei löö (ei välista küll paari peatäit pisaraid enne esmaspäeva, kuid tee on alanud ja läheb võiduka lõpu poole). Eelarvest pole midagi alles, kuid ega seda ennegi olemas olnud. Nüüd sai see lihtsalt tsementeeritud.

miira said...

Välja näen endiselt nagu Naljatilk tolles nõukaaegses multikas

Pihel said...

Tubli töö! Millegi hirmsa ootamine ja pidev edasilükkamine on ikka hirmsam, kui selle tegelik üleelamine.

Marie said...

Mina ei ole pesumasin, emme!!!