Monday, June 4, 2012

Lihtsalt niisama...
Eile otsisime lapse telefonile helinat. Noh, mis otsisime või mis helinat... Reaalselt surfasime tema värskes mp3 kogus ja vaatasime, mis laul võiks sobida. Lood, mis kõlaksid ka helinana ilusasti ja sobiks ja oleks ühtaegu nunnud nagu 11-aastased tüdrukud. Valikusse jäid: Maniakaal-Depressiivne Psühhoos (Vennaskond), Ilus Elu (Eriti Kurva Muusika Ansambel) ja Oma Laulu Ei Leia ma üles (Metsatöll). Ja siit selgubki karm tõdemus ehk vahe 11-aastaste tüdrukute ja nende emade vahel. Minu lemmikvalikusse kuuluksid pigem: Maniakaal-Depressiivne Psühhoos (vaieldamatult minu kõige-kõige lemmikum Vennaskonna laul), Metsaviha 2 (Metsatöll - see om see, kus nad terve minuti "tapa" sosistavad), Aga Ükskord (Aapo Ilves ja Eliit, kui ma õigesti mäletan). Nojah, Vennaskonnalt on ju veel Sinine Vagun šefis võtmes (kui sa oled valmis, et iga kord, kui su telefon heliseb, sõidetakse sinust rongiga üle).

Ruja jäi valikust välja - seda teavad nii ehk naa kõik, et talle Ruja meeldib.

EDIT: Kui ma seda juba varem maininud ei ole, siis: ma vihkan sidesõnu! (ja kirjavahemärke... :$)

No comments: