Wednesday, May 30, 2012

Nii, mitmeid segaseid asju vaheldumisi. Esmalt bridžist. Ega ma 100% enam lehes kindel ei ole, kuid minu käes oli umbes selline leht esmaspäeval:
AKxxx
J
Kxxx
Axx
Avasin ilusasti 1S, sain vastuseks 2C. Vastus on nunnu küll, kuid kuna ma sellega midagi tarka peale ei osanud hakata, põrgatasin parima lootuses 3C Mariele tagasi. Kui nüüd tema ladus lauale 3H, oli lihtne -> 3NT. Šeff oli jaotuse juures tõsiasi, et tema pani lauda sellise lehe:
xx
KQx
Ax
KQxxxx
Ehk, ma ei saa ju öelda, et pakkumine oleks ülemäära elegantne olnud ja ma ei saa ka väita, et ma seda ilusasti mänginud oleksin. Ühtlasi ei saa ma väita, et ma oleksin mingilgi määral aru saanud, millise rakukesega Marie mõtles ja miks ta kõikidest variantidest just 3H valis vastuseks. Igatahes sai ta selle, mis tahtis: mina mängisin ja leping potsatas ka õige. Hmm, vahel on hetki, mil partneri tajumine on oluline (need on need hetked, mil süsteem ei meenu, julgust napib või koperdad süsteemiaugu peale).

Teine märge tänasest päevast. Kunagi ma priuksusin, et ma ei mõista, kuidas tulevad peatükkidele pealkirjad. Nüüd ma tean! Nad tulevad ise... Siis kui lugu on koos... Ja tulevadki!

No comments: