Thursday, June 7, 2012

Hmhh, tahtsin päevajaotuses vastata Pihla kommentaarile, kuid kahjuks kukkusin sama orgi otsa, millele ma ikka aeg-ajalt maanduda suudan. Kirjutasin kommentaari ära ja siis hakkas nuputamine. Palun tõesta, et sa pole robot!? Ee-mm... Nonii, proovime. Krt, mingid teised tähed olid. Uus pilt, proovime uuesti... ja veel korra... ah minge p-sse ega ma nii väga kommenteerida ei tahtnudki.

Kes need "robotikontrollid" sellised joonistas? Ma olen nendega alati hirmus hädas ega suuda pea kunagi esimese korraga pihta saada. Noh, enda arvates ma robot ei ole, kuid kui neid pilte peaks inimsilm probleemivabalt hoomama, siis on kaks varianti: pole inimene või ei oma silmi. Ma ei teagi, kumb variant õigem on. Ehh, tegelt vist tean ikka - ei oma silmi (ma ju ei leia facebookis kunagi ka ühtegi kassi üles).

Noh, minusuguseid hoiavad need vigurid küll ilusasti sapise netikommentaatori raske elu juurest eemal. Eks ma pean edasi nunnu lilleke olema (ei naera väga kõva häälega!). Hmm, laias laastus jääb mul vist kärsituse ja silmanägemise puudumise tõttu umbes iga viies kommentaar kirjutamata... Ehk neid ikka juhtub ette...

3 comments:

Maarja said...

seal on ju olemas ka mingi variant lasta tähed endale ette öelda? kas see ka ei aidanud? siis lisandub nägemispuudele veel kuulmispuue... :P

miira said...

Mu masinal pole kõlareid (ega klappe). Ja see näeks niisamagi päris šeff välja, kui sa avatud kontoris lased üle office'i mingit robotikontrolli. :P

Lauri said...

huvitav, kuigi ma ei ole eriline haukasilm (ja stereopiltidelt ei ole mitte kunagi mitte midagi ära tabanud), pole mul tavaliselt robotkontrollidega mingeid probleeme. Paar korda siiski on jura tekkinud ja selle vastu vana kindlustajana võtan alati oma kommentaarid kopipeisti, et kui juhtub ebaõnn, ei pea uuesti kribama hakkama :)