Friday, May 11, 2012

Nii! Anname siis vahelduseks ka kiireloomulise olukorra ülevaate. Muide, täitsa tore on vahelduseks tööd teha. Näe, ei hammustagi teine. Ja autoga on ka vahva sõita. Eriti lahe olen muidugi see tulevikuhetk, mil ma enam ei sõida "nagu algaja". Ma peaaegu ei uskunud, et mu 15-aastased load nii kiiresti sõitma hakata võivad. Aga nad hakkasid!

Njah, ebameeldiv lugu sellega seisneb tõsiasjas, et selleaastane Võsu on - hüvasti... Ja sealt tilgub küll süda verd (eriti, kuna nad ka segapaarid Võsule saatsid sel aastal). Teisalt oleks mul hea meel, kui mul õnnestuks inimestele selgeks teha, et mu laps on nii suur, et võtke tema kaasa. Noh, ma olen nõus küpsetama mäe erinevaid asju teile kaasa (mingeid kaeraküpsiseid ja kooki ja leiba ja...), kui leiduks keegi, kes on nõus enam-vähem vaatama, et ta midagi söönud on ja päris ära ei kao. Põhimõtteliselt on ta ju suur (noh, igatahes minust suurem, kui see mingi näitaja on) ja saab endaga ise hakkama.

8 comments:

Maarja said...

Kurb, et sa Võsule ei saa... Aga palju õnne see-eest heade uudiste puhul! :) Kas tohib täpsemalt küsida, mis töö?

miira said...

Müügiassistent - ei midagi ülemäära põnevat. Tegelikult juba alates esmaspäevast, aga ma lihtsalt ei rääkinud sellest liiga avalikult bridžimängijatele (noh, olgem ausad - üldse ei rääkinud), sest see oleks tähendanud, et ma pean defineerima enda jaoks Võsu... (aa ma ei tahtnud seda nii kiirelt teha)

Tuul said...

Hmm, palkaks Marie Võsule lapsehoidjaks... Või tahaks ta kaarte mängida?

miira said...

Ma räägin temaga õhtul. Vaevalt, et ta mängib (esiteks, ega ema miljonäär ei ole ja teiseks... ah, ma parem ei ütle) aga ma ei tea, millest ta ise täpselt unistab...

Kadri said...

Tööle saamise lugu on küll tore, mul on Su üle väga hea meel. Mis Võsusse puutub, siis on muidugi kahju, et Sa tulla ei saa. Kes siis segapaaride võistluse kinni paneb :P Aga eks siis tuleb sel perioodil pigem nädalavahetuse kodustele bridžiõhtutele rohkem rõhku panna, et Sa väga ei kurvastaks.

c said...

no aga sa räägi tööandjaga. Äkki võimaldab puhkust nädalakese suvel? No kui ei, siis ei, aga küsida ikka tasub. Sa ära arva, kui kindlalt ei tea, eksole.

Pihel said...

Palju õnne tõesti! Hoian pöialt, et oleks kenad inimesed ümberringi ja et töö igavaks ei läheks.
Kui Marie Võsule tuleb, siis meie Indrekuga ikka saame talle seltskonda pakkuda. Päris sõna ei julge anda, et me nii palju ujuda jaksame kui Hüljes, aga suurema kamba peale katab ehk enam-vähem ka ujumiskorrad ära. Ja, kaeraküpsiseid, paluks :)

miira said...

Pihel: eriti armas! Kaeraküpsiseid saab alati. ;)

Tuul - Marie oli täitsa rahul selle mõttega. Talle kohe täitsa meeldis idee hoida su käbidel vajadusel silm peal (isegi, kui ma hoiatasin, et sel aastal on Võsu mängugraafik kõikidel tihedam kui tavaliselt). :)