Wednesday, December 16, 2009

Esmaspäeval tuli jutuks talveuni ja unes läbitöötatud jaotused. Tundub, et ma olen nüüd talveunne jäänud. Eile mängisin ma Lauri ja Maarja vastu kaarte ning pudistasin absoluutselt igas olukorras vale kaarti lauda. Ja siis nad õpetasid mind aga mina tundsin ennast nii rumalana, et ühel hetkel tõusin lauast ja läksin nurga taha nutma. Just nimelt: nutma.

Täna mängisin ma Erika ja Andrese vastu. Jaotusi, mis meelde jäid oli ainult 1 aga ma praegugi veel üritan välja mõelda, kuidas pagan on selle lehega võimalik ikkagi õigesse lepingusse jõuda. Unes tegin ma seda pooleldi kõheldes ja sisetunde pealt ning lihtsalt panin 7H ning kuna trump jagus, polnud probleemi. Ja kas 7H on õigustatud leping (ma ei tea protsente 2:1 ja 3:0 vahel peast kahjuks)? Nimelt minu käes oli leht:
-
xxx
AKxx
AKQxxx

ning mu partneril:
xxx
AKTxxxx
xx
x

Aga kuidas pakkuda minu käest avades? Ja partneri käest avades? ning karta on, et vastased ütlevad on võimsal häälel pada agressiivselt vahele...

EDIT: segaduste vältimiseks - kaarte mängisin ma ikkagi unes. Päriselt magades. Lihtsalt jaotused ja vastased olid realistlikud (partner mitte nii väga)

No comments: