Tuesday, December 8, 2009

Õnneks ainult ühe öö saingi üksi kodus olla. Võib-olla kirjutan sellest mingi hetk pikemalt aga täna pole veel see päev.

Kodused jutud:
"Kui sa avad 1NT, siis mida tähendab minu 2C?"
"ee... ää... oo..."
"mul on vähemalt 8 punkti..."
"ja vähemalt üks neljane kallismast"
"Jah, ja mida sina siis vastad?"
"ma ei tea ju, mis leht mul käes on!"
"Neljane ärtu ja ülejäänud kolmesed."
"2 ärtu"
"Aga..."

Algab pakkumine 1D-1H; 2H- (pikk mõttepaus)
"vaata nüüd oma lehte. Sa ju tead, mis vahemikus minu punkt on. Kui sa minu maksimumile, no 15 punktile, liidad enda omad, kas sa saad üle 25?"
"mm... mhmh"
"aga kas sa minu miinimumile, umbes 12 punkti, oma punkte liites saad ka vähemalt 25 kokku?"
...

Ehh, väärt aeg... slämmidest ja kontratest ei tea ma midagi... veel...

No comments: