Saturday, December 5, 2009

Kui ma siin juba bridžist rääkima hakkasin, siis toon siia ühe kolmapäevase hale-koomilise situatsiooni:

Leht selline:
A8xx
Kxx
AKJx
AK

minuni jõuab pakkumine kujul:
p-p-1S
Minult kontra ning kogu pakkumine siis selline:
p-p-1S-dbl
p-2H-p-3NT

Ilmub lauda leht:
xx
AJTx
QTxx
xxx

Oll avakäigul, paja emandaga - võttis. Siis paja 9 ja võttis ka ning küttis risti. Loen tihisid kokku: 2 ristis, 4 ruutus, 1 pajas ja asun nuputama, kuidas saada vajalikud kaks tihi ärtus kätte (ilma, et mõni mustadest "lahti" läheks). Kuidagi tuleb niimoodi lõigata, et nad kaht tihi ei saaks. Läksin Ruutu soldatiga emanda poole lauda. et tulen sealt väikese ärtuga ja vaatan, kas katta või mitte kuningaga...

Kes mu loogikas teatud kummalisust märkab, siis: ei, te ei ole valel teel. Pärast neljanda tihi lõppu kostis üle laua minu rõõmus hõige: ma olen IDIOOT! Ülejäänud inimesed on lauas küsiva pilguga, et miks ma nüüd ootamatult särama hakkasin? No kas te siis ei säraks, kui tuvastaksite ootamatult lauas ärtu ässa olemasolu!?

Piinlik peaks olema... aga ma'i viitsi...

No comments: