Wednesday, July 18, 2007

7+7 ehk 7+0

Ah, et seitse fakti minust?

1. ma ei tea arvutitest ega nendega seonduvast mitte halligi. Isegi nii palju mitte, et vihjata Noperile, kes mulle selle teatepulga edasi andis. Ja ausalt ei viitsi siin praegu nuputama ja avastama ka hakata

2. Ma olen jube vilets suhtleja. Täis paanikaosakond, kui mul tuleb minna ja rääkida kellegagi, kes ei kuulu sellesse sõrmedel ülesloetavasse sõpruskonda. No ei saa ja ei oska. Nii mõnigi asi on jäänud tegemata, sest ma ei suuda minna rääkima.

3. Kõik rääkisid passidest ja reisidest... Mina pole kunagi kuskil käinud. Nojah, piiriäärsena sünni poolest, siis Lätis on jah käidud lapsena päris palju ja viimase 15 aasta jooksul ka lausa terve kord.

4. Ah jaa, ma olen selline pool autisti. Kui ma tänaval kellelegi tere ei ütle, siis ma lihtsalt mõtlesin ega pannud vastutulijaid tähele. Isa ikka üritab mulle selgeks teha, et see on äärmiselt ebaviisakas ja rumal komme, millest tuleks lahti saada. Sorry, aga ainus võimalus see komme võõrutada oleks uksest väljumata jätmine.

5. Ma olen tahtnud saada ooperilauljaks, kirjanikuks, psühholoogiks, astronoomiks, elementaarosakeste füüsikuks ja matemaatika õpetajaks...

6. minust pole mitte midagi saanud. Tiksun oma keskharidusega juba kümme aastat...

7. mulle meeldib organiseerida ja planeerida aga ma vihkan, kui inimesi tuleb millekski meelitada nagu lapsi või kui jaatav vastus ei tähenda veel reaalset kohale ilmumist/asja tegemist. Ma ei suuda selliseid asju viis korda öelda ja meelde tuletada. Keel ei paindu.

Pealkiri sai selline, sest ei teagi kedagi, kes veel blogib... Noper luges juba kõik ette. Hea küll, Laurile võiks ju edasi saata teatepulga (aga ma endiselt ei oska siia lisada linki ja see muudab ka suht keeruliseks pointist aru saamise...)

No comments: