Sunday, June 3, 2007

On inimesi, kellega suurt midagi ei juhtu ning on teisi, kellega juhtub pidevalt midagi. Ma vist aiman, kumba gruppi mina kuulun.

Tulin täna töölt koju, läksin rahulikult rõdule, istusin uksele maha, lonksasin kohvi ning siis jäin vaatama, et imelikult palju valgei plekke on põrandal. No nagu oleks terve tuviparv sittunud. Vaatasin lähemalt ja piirde peale ning tõdesin, et tegu on siiski valge värviga. Vaatasin üles ning olin sunnitud tõdema, et ülemised on oma rõdu värvinud ja tuul ning plötserdamine kokku on andnud suht ebameeldiva tulemuse minu jaoks.

Suurest nördimusest röögatasin üle hoovi "fuck!". Mõtlesin, mis jama peab selle puhastamiseks tegema, lino pealt seda ehk maha ei saagi ja siis... ja siis turgatas mulle järsku pähe: pesu! Mu pesu ju kuivab sealsamas kõrval. Olingi enne imestunud, et miks ühes servas on rohkem plekke kui teises. Kiirpilk pesurestile seletas selle täielikult. Mul on restitäis valge värvi plörakatega aga muidu puhast pesu.

Konsultatsioon naabritega - huhh! Ei ole õlivärv, selle saan ma vähemasti riiete pealt maha. Rõdu? Rõdu aga ongi kohati solgitud kuni järgmise remondini. Õnneks suure osa saab maha.

No comments: