Monday, May 6, 2013

Beebisammudega inimeseks hakkamise suunas

Vat see on nüüd uhkustamise koht. Mina, maailma suurim lontkõrv ja argpüks, panin endale hambaarsti aja! Olen uhke. Tõsi, pisike lootus oma eelarve üle sajandite tasakaalu saamiseks kustus kolinal, kuid teeme nii, et sellest ei mõtle hetkel. Ma ju tean, et iga ainumas heledam jublakas, mis suus on, vajab arstiabi ning päris mitmed neist pelgalt tange. Raisk, tegelikult on see ütlemata hirmutav, kui paljud neist ainult välja tõmbamist ootavad tänaseks (5... ok, neist 3 on tarkusehambad).

Kui kellelgi on julgust ülearu, siis võib seda mulle lahkelt postiga saata. Ja positivismi ning helgemat tulevikku võtaks ka paar peotäit. Maksta ei suuda, kuid nendeteemalised annetused on alati ja igati oodatud.

Aitäh!

2 comments:

Maarja said...

Saadan kamaluga julgust ja optimismi. Tubli oled, hambaarsti aja panek on juba kolmveerand võitu - nüüd ei saa ju hästi minemata jätta. :)

PS. Kas maksuvabastust annetuse pealt saab? :P

Tuul said...

Julgust ja jõudu! Minu jaoks on ka arsti aja panemine see kõige suurem ja ületamatum raskus alati.