Friday, December 21, 2007

reklaam...

Tegin endale linna (ära veel torgi, loe jutt lõpuni ja siis otsusta): http://persekellad.myminicity.com/ Noh, ega ta veel nii väga linnamõõtmeid välja anna (külake kuue majaga aga elektripostid on juba olemas :P)

Noh, nalja peab ju ka saama ja miks siis mitte oma pisi-pisikest külakest vaikselt arendada. Ah,et kuidas ta kasvab? Iga klikk, mis vajutatakse, toob ühe elaniku juurde... 1 klikk per päev ja per inimene (arvuti) Tööl vaatan, kodus vatan, krt seda teab, äkki keegi vaatab veel vahepeal (ehk miskine 2,midagi klikki päevas).

Aga tegelikult hakkas mind hirmsasti huvitama, et kui suur peab olema minu küla, et seal saaks juba tööstust ja transporti arendada. Praegu, kuuega veel ei anna. kui ma kunagi (kardetavasti märtsis) selleni jõuan, siis ma olen jälle ühe idiootse, ajuvaba ja täiesti mõttetu teadmise võrra rikkam.

Nüüd võid klikata :D ja kolida minu väga perses linna või klikkamata jätta ja vaadata, kaua mul jagub kannatust või itsitada, et niikuinii unustab varsti ära... :P

Midagi nii haiget ja tobedat annab välja mõelda aga mis siis... :P

2 comments:

Delorez said...

Just vaatasin, Tircul on 46 inimest ja ikka veel ei saa tööstust arendada. Sihuke oluline info siis..:P

miira said...

Tirc mainis, et alates viiekümnest saab arendada.. Mul alles 20.