Monday, August 27, 2007

Nägin täna unes, et kotkas läks lendu ja mul oli täpselt selline rahaline seis nagu ta hetkel on. Kõndisin siis inimeste vahel ja palusin 30eeku laenuks, et saaks ühe õlle osta. :D

Ma ei teagi, mida ma nüüd kõige rohkem ootan. Palgapäeva? No küll see ka tuleb ning näljas ju hetkel pole ning kooli asjad ka enamjaolt olemas juba. Kotkast? Seda ootan nagunii, seal on alati selline mõnus koju jõudmise õhkkond, kõik sõbrad ees. Ühte õlu? Kui kevadel kuulus õlu alati kotka juurde, siis suvel olen kahtlaselt kaine olnud (jajaa, ma tean küll, et nii mõnigi teist ütleks praegu, et naisterahvas peakski alati kaine olema - mul poogen). Mõnusalt sõbralik kaardiseltskond ja üks meeldivas mõõdus õlu loovad kokku peaaegu jumaliku õhtu.

Loodetavasti ei pea ma ühtegi neist liiga kaua ootama :8

No comments: