Saturday, November 17, 2007


You Are An INFP


The Idealist

You are creative with a great imagination, living in your own inner world. Open minded and accepting, you strive for harmony in your important relationships. It takes a long time for people to get to know you. You are hesitant to let people get close. But once you care for someone, you do everything you can to help them grow and develop. In love, you tend to have high (and often unrealistic) standards. You are very sensitive. You tend to have intense feelings.
At work, you need to do something that expresses your personal values.
You would make an excellent writer, psychologist, or artist.
How you see yourself: Unselfish, empathetic, and spiritual
When other people don't get you, they see you as: Unrealistic, naive, and weak


Selline test siis. Nojah, huumori mõttes olen ma neid blogiteste ju ka varem teinud, kuid see konkreetne andis lihtsalt nii jabura vastuse, et täitsa tekkis tahtmine see siia üles riputada. Nojah, nii mõnestki asjast võib ju huvituda aga palun andke andeks, isetu pole ma kohe kindlasti mitte. Ja ma ei kavatse selle nimel tööd tegema hakata.

Katie kirjutas oma blogis: "Kõik need testid annavad mulle alati tulemuse, et ma olen ülemõistuse hea ja tore ja tark ja misiganes. Aga kokkuvõttes, kui iga loll aru saab, et ma olen hea inimene ja kõigil see lause esimesena pähe kargab minu iseloomustamisel, siis tegelikult tähendab see seda, et ma olen kuradima igav. Masendav."

Ma lisaksin siia juurde pigem, et kuna need testid väidavad absoluutselt kõigile, et nad on ülemõistuse ilusad, toredad ja head, siis hinga kohe rahulikumalt - ainus kuradima igav asi on see test. Mingite testidega ma kohe tõelise kiuslikkusega vaatasin, kui kehva vastust üldse on võimalik välja manada. Ma olin suht koba.

edit: kui ma teist korda ka läbi lugesin, siis tuleb tõdeda, et ma vist kipun ennast aegajalt võõra pilguga kõrvalt vaatama.

No comments: