Wednesday, October 3, 2012

Kõik-kõik on uus oktoobrikuus. Onju!? Noh, igatahes on mul nüüd uus soeng (ok, tegelikult vana - te kõik olete mind sellisena näinud) ja siis on mul uus juuksevärv (mille imetlemisest ma veel ei väsi) ja eile... Noh, eile alustasin ma millegi täiesti ebaminulikuga - käisime lapsega jooksmas.

Veider, isegi minuga võib nii minna. Noh, tegelikult sai laps endale kehalises "kodutöö" - liiguta. Aga õpetaja arvates peaksin mina ta käima lükkama (või tema minu - ebaselge) ja nii ta läks, et me hakkasime nüüd rõõmsalt koos jooksma vana hea klassika järgi (Learn to run 10km). Esimene kord oli lihtne aga sellel ongi esimesed paar nädalat lihtsad. Mis edasi saama hakkab - noh see selgub. Igatahes oli lõbus ja soojaandev üritus (soe näib sel aastal eriline defitsiit olevat).

4 comments:

Pihel said...

Väga tublid! Tead mis, tulge mõnel argipäevaõhtul meile Elvasse külla. Mulle tundub, et teie tempo on minule praeguses olukorras kah päris sobiv ja meil on seal väga toredad spordirajad. Pärast saaks saunas käia ja lauamänge mängida ja järgmisel hommikul 8ks autoga Tartusse tagasi.

Marie said...

Kui nüüd järele mõelda siis oli täitsa mõnus joosta.

Mann said...

Vaatasin ka seda treeningprogrammi... Äkki-äkki kui koormust tõesti nii ettevaatlikult tõsta ei olegi 2 nädalaga põlved tuksis... Peaksin proovima.
Kardan ainult, et alguses on see aeglase tempo ja õigete kõndimispauside hoidmine paras väljakutse.

Minu Igavene Häda (TM) on ju see, et ma tegelt ka tahan joosta ja siis, (olles vapralt pihta hakanud ja igat jooksukorda nautinud) kuidagi alati jään haigeks või vigastan põlvi või...

miira said...

Pihel, selle võiks täitsa plaani võtta. :)