Friday, September 28, 2012

Kuidas siis töönädalat kokku võtta? Hmm, polegi nagu sel nädalal midagi juhtunud ning kuidagi tavapärasesse rütmi paistab elu minevat. Töö, kodu,... Kaks raamatut loetud, kolmas pooleli ning neljas veel plaanis nädalalõppu ära mahutada. Tegelt oli plaan rohkem mahutada, kuid silmapõletik rabas mult kaks head lugemispäeva ning Marie (taaskord) väljaväänatud jalg ei lasknud eile keskenduda... Samas - seda aastat ju veel jagub ning küllap ma kunagi järje peale jõuan (kuigi muudetud järjekorras - Ameerika Jumalad ma lihtsalt pidin pärast Hirvelossi postitust vahele võtma - siiamaani ma jumaldan seda raamatut, eks näis, mis ma edasi arvan).

Oeh, paistab olevat periood, mis muudab mind lakooniliseks nii sõnas kui kirjas. Küllap see möödub ja siis ma saan jälle hakata mingeid minulikke megapostitusi koostama.

No comments: