Friday, June 20, 2008

Kaks lahedat jaotust eilsest.

Haaran kätte lehe
AQ
KQxx
KQ
KTxxx

ja Maarja avab 1D. Kisub slämmipoole, eksole okei
1D-1H;1NT-2C(!); 2D(!) - vaatasin, et 6NT jaoks jääb jõudu väheks aga kuna klapp ristis on minu jaoks tuvastatud, siis 4NT; 5H - 6C

ja Lauda tuli:
Kxx
Ax
Axxx
Jxxx

Teises lauas tuli vahelepakkumine 1D(!) - 1H; 1NT - (2D) - ... ja rappa nad jooksid. Jäin mõtlema, et sellise vahelepakkumise peale oleks mina kohe ässasid küsinud ja midagi mõtlemata 6NT lajatanud kahe ässa peale. Praegu, teades partneri väga sitta lehte, tuli jänes püksi ja igaks juhuks jäin 6C juurde.

Aga naer tuli hirmsasti peale pakkudes. Alles see oli, kui ma sarnase lehega (ok, 17p oli) kaalusin, kas teha 2C(!) relee või mitte ja lõpuks kogemata 1NT sisse passisin.

Teine jaotus, mis hinge jäi, oli siis üks suur idiotism väljamängus. Soodsas tsoonis, ma kolmandal pakkumiskäel lehega:
AJTxxx
AKJx
-
xxx

p - (1D(!)) - 1S - (2C);
p - (2D) - 2H - (3D);
3H - (4D) - 4H - dbl;
p...

Maarja pani lauda (ise kommenteerides, et oleks pidanud avama 2H - iseenesest oleks me sellega kordades kiiremini 4H.ni jõudnud)
x
QTxxx
JT9xx
Qx

Avakäik ruutus, lauast väike, paremalt käet kõrge, käest trump. Üks trumbitiir - näe, jagubki nii sitasti kui arvasin. Pajaäss, väike pada trumbile (vasakult kukkus emand). Ruutuga kätte tagasi. Ja nüüd, selle asemel, et minna J või T, et kui trumpab, panen üle, kui ei, viskan risti minema ja olemas. Ma suutsin 2!!!! tiiru minna väikesega trumbile, lühendada oma trumbi ja käia ilus leping taha. MIks ma nii tegin? Ärge küsige - ma ei tea ise ka, kust mu aju selliseid kenjaalseid ideid/ideetusi leiab.

No comments: