Tuesday, February 1, 2022

Teisipäev

 Mõtlesin, et täna tuleb sissekande osas lihtne päev, aga siis käis laps poes... Njah. 

Aga olgu! Alustame algusest ehk siis hommikusöögist. See oli nimelt täpipealt samasugune nagu esmaspäeval: soe võiku suitsuvorsti ja marineeritud kurgiga, juurde kohv ja banaan. Seega Marie hommikusöögi maksumus oli 0,66€ ja minu oma 0,98€. 



Aga ma lubasin, et lisan siia pildi, et milline see võiku siis enne grilli vahele minemist seest nälja näeb. Olgu lisaks mainitud, et juustuviil on pooleks rebitud - pool all ja pool nähtaval.



Kuna mul on selline totakas töö, kus graafik nihutab lõunasöökide aega paari tunni võrra, siis on mul lisakohv või snäkk kas vahetult enne tööle minemist või sealt äsja saabununa. Hommikusöök on kell seitse. Kirjanikule jääb siis lihtsalt tund või kolm koometöö tarvis. Täna siis kell 10:30 must tee ja neli piparkooki. Neid ma pildile ei püüdnud - täitsa tavalised poest ostetud piparkoogid, millele oli mõnuga glasuuri peale laotud. Kuna mu piparkoogid on aimatavalt kordades kallimad kui lapse omad, siis ilmselt oli see 4 piparkooki umbes 20 senti väärt. Must purutee juurde ja oode: 0,25€. Marie jõi ainult teed (0,05€)

Lõunasöögiks tuli täna siis see pühapäeval kokku keeratud kartuli-porgandi puder ja kruusitäis piimakohvi kõrvale:
  • puder - 0,65€
  • kohv piimaga - 0,1€
Lõuna: 0,75€

Õhtuga olid ka külmikus plaanid olemas (või, noh, jäägid), kuid uksest sisse astudes lõi ninna paks juustulõhn. Hmm! Aga ega's midagi. Kui tulid juustusaiad (pooled neist söödi täna õhtusöögi asemel ka ära), siis tulid. Ja päris põnev oleks ju teada saada, et mis see ühe juustusaia materjalihind siis tegelikult tuleb. "36 saiakest," teatas laps uhkelt. 

Juusturullid:
  • lehtaigen (500g) - 1,89€
  • sulatatud juust (200g) - 1,59@
  • riivjuust (600g) -4,17€
Kokku: 7,65€
1 saiakese hind: 0,21€
Tähendab, et kui nendega teha nii nagu ma lihapirukatega tavaliselt teen (et osa läheb sügavkülma järgmist isutamist ootama), siis pole tegelt üldse hullu. Nendega on aga teada, et tõenäoliselt on need homme õhtuks otsas. Aga on koolivaheaeg ning kohe algab olümpia. Vahel võib ja peabki lambiseid asju tegema. Igal juhul jagan ma selle summa pooleks - poole panend Marie õhtusöögi reale ja teise poole homse söögiraha alla.

Mina leidsin siis endale külmikust jääke. Marie tegi eelmisel nädalal pelmeene nii gluteeniga kui ilma. Järeldus: see ei tasu end iial ära, aga nüüd on järgi katsetatud. Minu järeldus: jumalikult maitsvad, äkki õnnestub ta kunagi sisse rääkida, et ta mulle gluteenivabu teha viitsiks, kui sügavkülmas olevad otsa on saanud. Aga need pelmeenitaigna jäägid, mis ringide vahel alles jäid, said tükikesteks rebitud ja ära keedetud. Hakkliha ja sibula praadisin sisse ning tulemuseks veidra välimusega pastaroog. Seega makarone ma praegu arvutama ei hakka - need ongi konkreetselt jäägid, maksumuse arvutan pelmeeniportsude peale laiali. Hakkliha läks 1,70 maksnud pakk (ja umbes veerant tollest täna õhtul minu taldrikusse) ning kõvajuustu (eelmisest nädalast külmikus) riivisin peale umbes kolmekümne sendi jagu:

Õhtusöök
  • pelmeenitaigna jäägid - 0
  • hakkliha - 0,42€
  • kõvajuust - 0,30€
  • tomat - 0,27€
kokku: 0,99€




Päev kokku Mairi - 2,97€
  • hommik - 0,98€
  • oode - 0,25€
  • lõuna - 0,75€
  • õhtu - 0,99€
Päev kokku Marie - 5,29
  • hommik - 0,66€
  • oode - 0,05€
  • lõuna - 0,75€
  • õhtu - 3,83€

Kokku - 8,26€

1 comment:

Thanks3 said...
This comment has been removed by a blog administrator.